bebegim_28 tansiyona bakılmadı daha ama kiloma bakılıyor canım ben fatma kübra hanımdan o yüzden memnunum yarim saat içerde kaldığımi biliyorum kafama bir şey takıldığında sorduğumda oturtup anlatıyor bana ama değişiyor doktorlarda daha önce bi arkadaşım şikayetçiydi mesela bu doktordan ilgilenmiyor diyordu ama bana tam tersi çok güzel ilgileniyor bizde 19 haftaligiz şuan aynıymışız 😊