Gozdedpu verdi verdi canim. Zaten ilk yarim saat doktor acaip konsantre bu sekilde bebekle ilgileniyo olcumlerine bakio. Hatta herseyi iki kere kontrol ediyo. Sonra olçümleri bitince en bastan bi daha sana anlatiyo burasi şu şurası şu diye. O sirada bebegin güzel bir profilini bulunca fotograflarini cekiyo. Farkli farkli acilardan 3 4 tane verdi bana. En son raporunu yaziyor hep dosya seklinde hemde cd seklinde veriyo. Bu arada ben cdyi eve gelince acip baktim bebegin 4 boyutlu videolarini da cekmis koymustu. 😊😊