emineserkan2020 Kızlar 33 haftalığım hamileliğimin başından beri kahvaltı sonrası aşırı kötü oluyorum kalp çarpıntısı terleme basıyor elim ayağım kesiliyor uzanınca geçiyor sonra sizde de oluyor mu böyle ne yapıyorsunuz bir türlü geçmedi bende ya
Kuzeymiraa emineserkan2020 kahvaltı öncesi ve sonrası ve gün içinde tansiyonunuzu ölçmenizi tavsiye ederim Ona göre doktorunuzu bilgilendirin
1zeynepelif emineserkan2020 bende de aynı canım ilk baştan beri 21+6 oldum değişmedi. Bazen sadece kahvaltı değil diğer öğünlerde de oluyor. Çok da yemiyorum aslında. Soda içiyorum bazen geçiyor. İçine limon sıkıyorum. Ama yatmadan geçmiyor çoğu zaman da. 🤷🏻♀️ Çözüm bulamıyorum
Nursen977 emineserkan2020 vallahi bu ben kahvaltıyı yaptığım an bi sıkıntı basıyor böyle içim içime sığmıyor ter atıyorum
Zcarkit emineserkan2020 Bende 33 haftalık hamileyim. Arada bana da oluyor dikkat ettim sabah kahvaltısını hazırlarken ac karnına çok ayakta durmam tansiyonumu etkiliyor gibi.
1zeynepelif emineserkan2020 baya yüksek ama doktorunuza danışın bence benim 13/8 çıkmıştı takibe alalım dedi 12 den sonrası tehlikeli
Mcz-01 emineserkan2020 yinede doktora danışın derim. Bana doktorum 14 ü geçtiği an hemen haber ver demişti
Kuzeymiraa emineserkan2020 benimde yok zannediyordum hep 12.8 çıkardı tansiyonum asla şaşmazdı 10 larda çıkıyor artık o bile etkiliyor beni doktorunuza söyleyin mutlaka
emineserkan2020 1zeynepelif her zaman böyle olmuyor yanı yüksek çıkmıyor tansiyonum bugün kahvaltı sonrası bir kalp çarpıntısı bir ter boşaldı ölçeyim dedim yüksk çıktı işte insanın canı sıkılıyor ya böyle oldu mu
1zeynepelif emineserkan2020 evet bende de oluyor ayaklarımın altına iki üç yastık koyup yatıyorum beş on dk geçiyor
1zeynepelif emineserkan2020 bi hafta takip edelim dedi protein kaçağı da vardı benim bi de. Ama şuan düzeldi tansiyonum yüksek çıkmıyor
Cansen Ayni bende oyleyim.kahvaltıdan sonra bi ağırlık çöküyor baş ağrısı sıcak basmasi gibi nie bilmiyorum
meltemustafa emineserkan2020 Ben öncesi ve sonrası istifra ediyorum bi kaç haftadan beri 4. Aydan sonra yoktu yine başladı
Hilayy emineserkan2020 aynı sorunu yaşıyordum çarpıntım aşırı oluyordu meğerse kahvaltıda çok yükleniyormuşum hafif hafif belirli aralıklarla yememi tavsiye etti doktor birden kan şekeri fırlıyormuş☺️
Hilayy emineserkan2020 birden yüklenmiyorum kahvaltıda azar azar yiyorum ama 1 saat arayla devamlı bir şeyler yiyorum yani 😄 önceden kahvaltıda öyle bi yiyordumkş akşama kadar acıkmıyordum ama çarpıntı oluyordu