Betul5352 iyi ben beğendim doktor hanımı cinsiyeti kesin söylememişti devletteki doktorum sonra ona gittim bi 10 dakika falan çocuğumu inceledi uyuyordu yavrum uyandırdı cinsiyetine bakalım diye 😃 uğraştı baya kadincagiz tansiyon falan olcturdu bana odasında tahlillerime baktı inceledi sorular sordu su sıkıntın var mı şöyle biseyin var mı diye gibi gibi ilgiliydi yani ben memnun kaldım bir yerde okudum normal doğuma teşvik ediyormuş kendisi