Ya şu baskı olayı bende de var ve ben daha 30+6′yım. Afedersiniz çişimi yaparken de hissediyorum o baskıyı ve korkuyorum bir şey olacak diye. Daha çok erken çünkü :/ Doktoruma mesaj atacağım biraz daha devam ederse. Bebek döndüğü için mi oluyor bu baskı? Doğum yakın mı demek oluyor?