Ozbek42 zeynepdemirtaserol 250 civarında diye hatırlıyorum.. normal gebrlik kontrolü için bana fazla geldi. Ama doktor çok iyiymiş
Ozbek42 Sldlf bence ibrahim beyin tarzından ötürü böyle olmuş bütün riskleri anlatıyor.. bu kadar devam etmişsin çok ciddi bir durum da degilmiş cok şükür uzun zamandan sonra doktpr değiştirmek de sıkıntı olabiliyor..bi hatası olmadı değil mi ?
Sldlf zeynepdemirtaserol evet baya soğukkanlı ve ciddi. Bütün önlemleri alıyor. Bir sıkıntı yoktur inşallah bebişde. Sağlıkla kavuşun 🙏💕
ozlem000 Dolly davraz yaşam da Murat arslana gidiyorum çok memnunum numarasını aldım aklıma takılan bir soru olduğunda ağrım olduğun yazdığımda aradığımda hemen cevap verir
Melisaasilem Dolly davraz yaşam da Murat Aslan a gidiyorum ben güzel ilgileniyor ama bazen çok ters konuşuyor ama şehir hastanesinde Hüseyin Özyurt var Allah ondan razı olsun harika bir doktor çok güzel motive ediyor
Dolly Melisaasilem Oğuzhan kaya da öyle işte bir bakıyorsun melek bir bakıyorsun içinden şeytan çıkmış aşırı dengesiz tutumlar sergiliyor, hamile falan dinlemiyor bazen kırıp geçiriyor hele bir de ameliyattan çıkıp geldiyse 😱😂
Melisaasilem Dolly Murat Aslan da öyle dün gittim allahım adam resmen melek gibi 5 hafta sonra gene gidicem bakalım bu sefer nasıl olacak 😂
Ztrkgul Murat Aslan a gidiyorum her zaman ulasabiliyorum ki bu benim icin çok önemli ben memnunum yani