Bende 13 Yıldır var her iki göğsümde de.lenf nodu ve fibrokistler var çok fazla..bende sürekli korkuyla yaşıyorum.kontrolleri ihmal etmeyin dedi dr böyle korkuyla da yaşanmaz rahat olun dedi.ama ben hep tedirginim.en ufak bi Ağrıda korkuyorum bazen çok çok mutsuz oluyorum aklıma gelince.her 6 ayda bir kontrole gidiyorum ama korkudan titriyorum her muayenede.şimdi kontrolüm geldi aslında ama dr hamilelikte büyürler dedi bende doğumu bekliyorum.bebeği emzirip göğüsler iyice boşalınca bakıyorlar ultrasonla.ilk kızımda öyle olmuştu.Allah korusun herkesi.korktuklarımızdan olmasın.