Benim gebelik oncesinden 17×13mm büyüklüğünde kitlem vardi. Gecen sene biyopsi yaptirdim cok sukur temiz cikti.3. Ayda ve 6. Ayda tekrar baktırdım meme ultrasonu çekiyorlar. Sonuca gore sizi dr yönlendirir. Gebelikte zaten tedavisi yok dert etmeyin ama mutlaka ultrason cekiyorlar. Bebege zarari yok gecmis olsun..