Tugbaguns Essa bizim sezeryan olucak 36 haftadayız ilk dogumdan ötürü normali riskli buldu anatomik yapım müsait değil zaten çatım çok dar ama herşey normal doguma uygnsa olur bence yoksa ısrarcı olmayada gerek yok önemli olan sağlıkla dogmaları ☺🙏🏻