Kubraoguzhan evet biraz bikmis sanirim isten; ya da artik ona normal geliyor, siradan geliyor ve bizim seviyemize inemiyor, bizim kadar endiselenemiyor. Bazen usulen konusup yolladigini ben de dusunuyorum.zaten hep yogun oluyor,sorularima da tam net bir cevap vermiyor. Oyle de olabilir boyle de olabilir gibi seklinde konusuyor ama sessiz sakin oldugu icin bir de bilgisi iyi oldugu icin simdilik devam ediyorum iste. Bakalim dogum yaklasinca normal dogumu destekleyecekmi, ona gore ben de baskasina daha sorarim zaten ama son anda doktor degistirmek de iyi degil.napicaz boyle bilmem.o kadar da pahali hastane doktor , gozumuz gormuyor ama karsiligini da alsak bari😞