Duygu_pb aynen öyle canım her doktora gittiğimde kapıda stresten karın ağrıları çekiyorum koridorda volta atıyorum karnım büyük olsa millet der doğum sancısı çekiyo herhalde ama her seferinde hayal kırıklığına uğrayarak o kapıdan ayrılanlar biliyo tabi ne yaşadığımı şuan içim rahatladı şükür iyi olduğunu öğrendim kalbi atıyo miniğimin bu duygu paha biçilimez hiç birşeyle tek isteğim sağlıkla kucağımda görmek💗