merve0128 kuzum nasılsın bir daha gittinmi doktora ben biraz önce geldim çok şükür kalp atışı başlamış ama regliye göre gitmiyo normalde 7+2 olması lazım bizimki 6+2 kalp atışı uzaktan bir ses gibi duyuldu ama ekranda bariz gözüktü çok şükür şimdilik sorunsuz ilerliyoruz sen naptın