Denizkaplan Sevilay_Burak 38+6 oldum bende ama busabahtan berı sancılarm var artmıyor ama eksılmıyorda sızde sancı durumu nedır benm makatıma bıcak saplıyorlar gıbı oluyor ve 5kez tuvalete çıktım bıldıgın isal oldum afedersiniz kasıklarmdada adet agrısı var ama sıddetşenmıyor 🙄
Aynurdogru Sevilay_Burak 39+3 haftaligim sadece kasilmalarim yalanci sancilarim oluyor ama gerisi gelmio 1cm aciklik sancilar 70 lerde ama yok halla beklemedeyiz💙👶🏻
Leylali Sevilay_Burak ben de Çarşamba gittim sancı falan çıkmadı. Yarın bir daha gidecem korkuyorum kaka falan yapar farketmeyiz diye 😕
Sevilay_Burak Denizkaplan bnm sadece ayakta cok uzun süre kaldığımda kasıklarımda oluyor ama fazla uZun sürmeden geciyor
Zeybice 38 e girdim bugun. Bebegin hareketlerinden dolayi kasigima agri giriyor arada ama henuz duzenli bir sey yok. Olsun diye beklemekteyim…
Meralvedatazer Sevilay_Burak 38+2 kaburga ağrısı beni mahvetti artık bebiş poposunu mu dayıyor napıyorsa çok ağrıyor😭
Kelebek_25 40+0 olduk ama kızım hala gelmiyo yeri çok rahat 🤭🤭😍normalde tahmini doğum tarihimiz 6 temmuz ama hiç sancımızda yok
Sibelsncar Kelebek_25 isliskiyle desteklesen canım tabi benim fikrim dogumu başlatır yada 1 cm olur belki devamı gelir zaten benim öyle olmuştu
tugce67-67 Sibelsncar ay bende 39 oluyorum yarın .ilişkiyede girdik ,yol yürüyorum bilerek poşetleri taşıyorum,yükseklere uzanıyorum .maydonoz kiraz karpuz bol bol yiyorum yinede hiç ağrı bile yok😂doğmayacak bunlar bu gidişle😂
tugce67-67 Sevilay_Burak bizde yarın 39 oluyoruz ne nişan ne su ne ağrı gelen giden yok ,aşağıya ineceğine daha yukarı yukarı itiyor kendini😂eşim bu çıkış yolunu bulamıyor diyor😂
Sibelsncar tugce67-67 daha var 1 hafta daha insan hemen bekliyor ama zamanı gelmeden olmuyor ilişki bol bol yurusyus bol bol merdiven plates anca ilk doğumda birde zaman alır canim