Gebegunlugu TunarinAnnesi canım 2 gündür yapıyorsan yada 1 gün her neyse biraz bekle 3 gun en fazla 3 gun sonra tekrar yap test şimdi gidersen kan vermeye varsa bile düşük çıkar hcg gene moralin bozulur Ben 2 gun aralıklı yaptım çünkü insalalh vardır . bende ocakta kürtaj oldum 10 haftalik bebegimin kalbi durdu rabbim verir rabbim alır stres yapma slik görüyorum ben ara ver bakalım hafif de olsa koyulascakmi baktinki koyulaşıyor kan testi ver
TunarinAnnesi Gebegunlugu Bende aynen ocakda 11 haftalik kurtaj oldum elimde degil teste gorup hevesleniyorum 😔
Deletedmom316 TunarinAnnesi aha canim.gordum var elbetce çizgi hamisinda sen fikir verme bezilerinin gozu oyresim tund qirmiziya ona gore bunu gormuller men gordum birazciqda sebirli ol sabahda ilk idrarla test et eyer çixsa yene get qan ver
TunarinAnnesi Deletedmom316 Sabaha doze bilmirem baci Cox canm yanir bir an once oyrenmek istiyirem balam I 😞💔
Deletedmom316 TunarinAnnesi seher gedeceksende qan vermeye onsuz getmeden birdenede test edersen varindisa
[silindi] TunarinAnnesi canım benim 🌸🌸içindeki heyecan içime işledi ❤️❤️ Ben çizgiyi görüyorum canım Allah’ın izniyle gebesin inşallah 🙏🏻🙏🏻 Daha yeni gebelik oluşuyor galiba o yüzden silik. Yarın istersen bir kan ver ya da bekle bir kaç gün daha iyice kızarsın testin 🙏🏻🙏🏻
Deletedmom316 TunarinAnnesi hee onda get direkt qan ver men de senden silik idi 17 cixmişti aybasima 5 6 gun qala sendede hardasa 18 19 yada 20 çixar get bacim Ammab bizide etiketle seher
YagizAsyaMom TunarinAnnesi bu testlerin hepsinde çizgi var kuzum tahminen hcgn 50 80 civarı kadardır çok çok yeni gibi duruyor benim çizgiler böyleykenn değerim 24 iki gün sonra 69 oldu sen bence bu gece özel bi hastene de tahlil ver hem için rahat etsin
Gulay_agayeva TunarinAnnesi he var cox zeyif xet oda tezdi deye ele dusur axrincida lap aciq dusub insallah sevinersen sag salamat dunyaya getirersen🤲gore bilmeyenlere sok oldum))
Nesityyy TunarinAnnesi canım bende gördüm silik çizgiyi iyice baktığın zaman görünüoo…hic üzülme inşallah yarına güzel haberlerini aliriz😊🙏❤️
Deletedmom316 TunarinAnnesi Rabbim seni sevindirsin baci sabah sevincek gedesen xosbext qAyidasan Sağlam da hamilelik keciresen qucagina Alasan bacim menim dualarim seninle biraz sonra 4 meryem suresi oxuyacam sene de gulaya da ozumde dua edecem
TunarinAnnesi Deletedmom316 ay Allah Amin 😍InsAllah ele olar ay baci havalara ucaram sevincimden 40 Adama Halva paylayacam ehsan demisem
Deletedmom316 TunarinAnnesi can Ölerem baci Allah sevincini daimi etsin sene indi dua atacam onu oxu 40 defe dua et
Deletedmom316 TunarinAnnesi ləə iləhə illə Əntə subhanəkə inni kuntu minəzzalimin (40) defe Əllaahummə inni Əs əluke bi ənnə əşhədu ənnəkə əntəllaahu lə iləəhə illə əntəl əhadus saməd əlləzii ləm yəlid vələm yuləd vələm yəkulləhu kufuven əhad .(3) dəfe
TunarinAnnesi Deletedmom316 Seni istemiyenler olsun basina donerem mende var Yox bilmirem InsAllah senden Gulaydan sevinerem mende olmasa 🥰☝️