Naren1 öldüm bittim diyenler ameliyattan sonrası bu hanımefendi sadece doğumun yapılış anına kadar anlatmış anlatma biçimi çok güzel evet aynen öyle oluyor ama o öldüm bittim diyenler o ameliyattan çıktıktan sonra yaşayanlar durum orda az değişiyor ama hiç korkmayın bebeğiniz yanınızda olunca hiç bir ağrı kalmıyor sadece ilk kalkmada ağrı oluyor o da bir iki dakika sonra geçiyor hopp bebiş kucakta