Naren1
🤭 Sezeryanden ben de çok korkuyordum öldüm bittim mahvoldum diyenler beni çok korkutmuştu. Doktorum dan ebeye, hastane çalışanlarına kadar herkes bana öncesinde çok moral verdi. İnan öyle korkulacak bir şey yok doğuma giriyorsun maksimum 10 dk da yavrun kucağında. Doğumdan sonra elbet ağrın oluyor ama onda da ben lohusayım yatayım dersen inim inim inlersin. Ne kadar haraket edersen o kadar çabuk iyileşirsin. Düşün ben 1 haftaya kendi işimi kendim yaptım, evimi baştan ayağa sildim süpürdüm dip köşe, hem de yavrumla birlikte. Eğer aa ben sezeryan oldum deyip hep yatsaydım her kalkış benim için çok acılı ve ağrılı olurdu ve çok geç iyileşirdim. 6 ay oldu ne göbek kaldı ne bir şey hamilelikten önceki kilomdayım, dikiş izim belli belirsiz.ilk 1 hafta 10 gün azıcık zorluyor ama o kadar da olur. Öyle abartıldığı gibi olmuyor. Sezeryan sonrası en az 2-3 hafta karbonhidrat ve gaz yapacak şeyler tüketme çok rahat edersin. Ne kadar çok haraket o kdar kolay iyileşmen demek.🐣