Gizemela mlsmrtgl inşAllah hayırlı sonuçlar alırsınız 🤲emire oğuz orhan doktorumun ismi siz hangisine gidiyorsunuz
Gizemela mlsmrtgl siz yeni taşınmıştınız sanırım batmana , türkan hanıma giden arkadaşlarım var ismini duydum . Siz memnun kaldınızmı
mlsmrtgl Gizemela memnunum çok ilgili bir doktor bire bir ilgileniyor . Tek kötü tarafı usg cihazı iyi degil .
Hemece mlsmrtgl ben yaptırmadım ama Türkan hanıma sormuştum oda bana ense kalınlığına bakıp gerekli olup olmadığını söylemişti. Zaten Allah korusun bir sorun görünse zaten yönlendirme yapıyorlarmış
Tugce1803 mlsmrtgl Her ikisinde de belli oluyor. Usg de burun kemiği var mı ona bakıyor ve ense kalınlığı ölçülüyor sınır 3, 3 ten ne kadar küçükse o kadar iyi
Hemece mlsmrtgl 12 haftalıktı yanlış hatırlamıyorsam bebeğin ense kalınlığına baktı sağlıklı iyi dedi. Bende yaptırmayacağımı ilettim sonra
Elifffnaz mlsmrtgl ben yaptırmadım ikili testi sadece detaylı ultrasona girmiştim yaşam hastanesinde. Bu arada doğumumu da yaptım 😇 darısı sizin başınıza inşaallah kazasız belasız