_mucizem_ doktorum da 40 ı beklersek 4 kg geçer çok zorlanırsın dedi bana 🤦🏻♀️ Zaten kanala bile inmemiş bebek keyfi çok yerinde 😂 yeter ki sağlıkla kavuşalım gerisi hiç önemli değil benim için artık 🥰 vallahi bende doguramam aynı düşünüyorum sizinle 🤷🏻♀️ Epizyotomi , iç dış dikişler bir sürü çile olur herhalde benim için 🤦🏻♀️