Prenses001 Gokcylan bizimde son 6 günümüz ama normal doğum bizimki bekliyoruz ne zaman belli değil gelmiyor 😊
Denizkaplan Gokcylan 9 gun kaldı 40 haftamn dolmasna ama bgun kasılmalarm var sabahtan berı ınsallah kızcem gelır daha fazla dayanmıyorm sıcaklara
Prenses001 Gokcylan amin cümlemize inşallah canım 🥰🤲🏻 senin günün belli ne güzel biz her gün her dk gelecek mi diye bekliyoruz. Kaç haftalıkken alıyor doktor?
Prenses001 Gokcylan hadi hayırlısı canım sağlımla kucağına alırsın inşallah ne güzel kavuşuyorsun 🥰 ben 40lara ilerleyeceğim gibi geliyor
Busbus94 Benimde 9 gün var sezeryana ama iyice gerginleşti karnım yanıyorummmm geçmiyor son günler 🤷🏻♀️
_mucizem_ HemsireAna ben dee ☺️düşünmemeye çalışıyorum ama aklımdan çıkmıyor 🙈 kalp ritmim değişiyor 🥰
HemsireAna _mucizem_ çok geçmiş olsun 🤲🏻🙏🏻 İri bebek olduğu için risk almak istemedi doktorum 👀 hayırlısı olsun hepimiz için 🥺
HemsireAna _mucizem_ 37+6 haftalık 🥰 37+2 de kontrolüm vardı 3600 kg 54 santim geldi 🐣 farklı doktora da göründüm orda kilosu daha yüksek geldi 🤷🏻♀️ bende zorlamak istemedim normal doğum için 👀