mrvky34 bende normal doğum yapmak istiyorum lakin bunu burdaki doktorlar göze alamıyorlar eğer olası bir durumda birşey olursa seni kurtaramayız dedi acildeyiz doktor. O nedenle mevlam sağlıklı şekilde kucağıma versin bebeğimi ben başka birşey istemiyorum, ha sezeryan ha normal doğum bir şekilde alıcaz işte bebeğimizi öyle degşl mi