ED1802 20 aydır emziriyorum önereyim.
Dışarda giymelik ve evde giymelik farklı tercih edin.
Ki ben hem süt rahat insin hem bebek yenidoğduğunda bazen 10dk arayla bile memeye saldırdığı için; ilk 3 ay evde asla takmadım 😊Sıcaklarda da takılmıyor
Bunun dışında iç kısmının pamuklu olmasına dikkat edin.
Sırt kısmı 3 kopçalı kalın gelmesi sarması açısından iyi olur.
Evde veya dışarıda kesinlikle balensiz kullanıyorum.Ben balenle rahat edemedim hiç.Ama alıp denedim her birini 1-2 ay kullandım,defalarca yıkadım vs.
Bebekten önce balenli, desteksiz 80C olan ölçüm, emzirme süreciyle 95C / 90CC olarak evrildi.
Ayyıldız,dagi,ten,nbb,penti mamma’dan aldıklarımın ağzı yüzü kaymadı.Dışarda giymelik kullandığım suwen ve ten.