ED1802 2 tane nbb’den aldım, kaplı, balenli. 1 tane de orkide’den aldım, kaplı, balensiz. Birkaç markaya daha baktım Eminönü havuzluhan’da ama daha paketli haldeyken bile tiftik tiftik olmuştu, yıkanınca ne hale gelir hayal edemedim. Balenli modellerde herkes rahat edemez ama orkide’nin balensizi gayet güzel tavsiye ederim