Susaminannesiii
🍂Yorumunuza ithafen yazıyorum, ilk olarak bu konuda o kadar çok araştırma yaptım doktorlarımı darladım ki anlatamam. Yanlış bildiğiniz bşr konu hakkında bilgi vermek istedim, her kanser kök hücre veya ilik nakli ile iyileşmiyor. Kaldı ki her kanser olan ilik nakli veya kök hücre tedavisi olmuyor. Kendim de kanser geçirdim, birçok kanser hastası tedavi olan tedavisi devam eden arkadaşım, tanıdığım var. Sizinde varmış sizde bilirsiniz bunları . Kök hücre, ilik nakli kemoterapi ve radyoterapi ile iyileşemeyeceği düşünülen, hastalığı ileri derece veya ciddi boyutta olan hastalarda kullanılıyor onda da belirli kriterler var. Öyle hooop aa kanser buna hemen kök hücre ya da ilik tedavisi uygulayalım diye bir şey yok. Bilmenizi isterim. 🌺