Melegimveben dr aynen şöyle dedi bana ,1960lı yıllarda aşı olması mantıklıydı ama şuanda steril eskisi gibi değil insanlara dayatmaya gerek yok bunu dedi ,sen zaten sana bir dr trtanoz diye diretiyorsa sterilinden şüphe duy dedi ,birde anne karnında bebek varken Allah korusun tetanoz riskli olabiliyor,ben yaptırmayacagım ,bu benim fikrim ,bu yazdıgımın üzerine lütfen cahil cahil yorumlar da yapılmasın 🙂ben yaptırana saygı duyarım kötü birşey demem ,