Durum şöyle hamişler tetanoz aşısı toplamda 5 doz yapılırsa omur boyu bir daha yaptırmaya gerek kalmiyor. Tabi ki bu insiyatife kalmis yalnizca hamilelikte yapip sonra yaptirmayanlar var. Bunlardan iki tanesi hamilelikte 20-24.haftalarda (1 ay arayla), 3.su de dogum sonrasinda, 2.asinizdan 6 ay sonra yapiliyor, diger asilar da bu sekilde periyodik devam ediyor.zaten ilk gittiginizde size bir aşı kartı verilecek,her gittiginizde yanınızda goturerek hemsirenizle birlikte aşilarinizi takip edebilirsiniz.