Siluart Melegimveben Benim ebem 16-17 haftalık olunca gel demişti. 4 doz yapılıyor. Her ay 1 doz diye biliyorum. Sağlıklı Doğum dilerim..
Cansusamasti Melegimveben 20 ve 24. Haftalarda yapılıyor 1 ay arayla ben 2 doz yaptırdım sağlık ocaginda gec kalinsa bile sorun olmuyor yapiyorlar
Aysenaz Melegimveben ben 17 de oldum bebeğin hareketlerini hissedince dedi ama tam hissetmemistim cnm
Melegimveben Ecege Arzuu teşekkür ederim canım🙏🏻 bende bu hafta gidiyim bi tarih versinler bana hiç şu hafta gel yapalım demediler
mavi Melegimveben normal de hemsire bana 16.haftada başlanıyor dedi ben dikis artırdım o gun mecbur tetenoz aşısı olmuştum 16 haftays giriyor dum suan 18 hafta oldum
dphnln Melegimveben Bana da diyen olmadı. Özel hastaneye gittiğiniz için sanırım sizin de haberiniz olmadı ben kendim uğrayıp bilgi aldım. Sorduğumda da hastanenizden henüz bilgi verilmedi dediler. 5 hafta sonra falan anca haberleri oluyormuş.
Cansusamasti Melegimveben rica ederim ne demek 😊 saglik ocaginda kaydin var dimi seni ariyorlar zaten gec kalsan bile
Melegimveben Cansusamasti yok canım hiç gitmedim🤭 hep hastaneye gittim sağlık ocağına daha adım atmadım🤣
Cansusamasti Melegimveben hmm anladim saglik ocagina gidersen kaydini yapiyorlar ordan takip ediyorlar seni gitmezsen ariyorlar bile beni aramislardi 2.dozda
Melegimveben Cansusamasti yok sağlık ocağında yaptırcam aşılarımı ama aşı zamanı giderim dedim 19. haftaya geçtim ne zaman gitsem bi size sorayım dedim
Cansusamasti Melegimveben gidersen senin icin iyi olur bilgide veriyorlar her konuda rica ederim ne demek 😊
Cansusamasti Melegimveben anladim canim ister bu hafta git kayit yaptir ister 20.haftanda zamani zaten 20.hafta