Fatovebebegi bende öyle bikac doktora sordum uludağ üniversitesine yönlendirdiler riskli gebelik polikliniğine orda takip ettiler. Ordan başka farklı doktorlara da gittim. Bebeğin beyni hasar görmüş olabilir diyor hepsi. Gebelik sonlandırması diyor heyettekiler