Seni korkutmak istemem herkesin aynı olmaz tabi ama ben yaşadığımı söyleyebilirim bende virüsten dolayı erteledim sonradan ne gelirse Allah’tan dedim ama malesefff çocuğumu kaybettim ve sorun detaylı da görüldü mutlaka devlette git görün çünkü norml bir dönemde hamilelik geçirmiyorsunuz kötü birşey düşünme ama çok önemli bence 1 ay önce yaşadım ben bu sorunu yine de sen bilirsin