Dimplesgirll doğum katını ben Gördüm cumartesi günü ilk önce sancı yeni başladığında beklediğin 3-4 kişilik odalar var ama genelde çok dolu olmuyo sanırım bi kişi bekliyodur orda doğum için ara ara içerde ayrı bölüm var oraya alıp açılma ne kadar diye bakılıyor ilerleme artınca içeri alıp tek kişilik odalarda kontrol ediliyor doğum başlayıncaya dogumhaneye geciriyolar