Marazin_annesi Senem48 neler çıkacak ki Eylül de doğum yapicam ve ufak tefek şeylere gitti para kış çocuğu olcak soncda daha kisliklar alınacak bunlar neki
MinnakLiva Senem48 canım dolap uygulaması var ikinci el bebek kıyafetleri uygun fiyata toplu satıyorlar 😊😊 inşallah işine yarar 💓
perihankrkya Senem48 amin inşallah hepimize yardım etsin devir gittikçe değişiyor eskiden ucuz a alırdık şimdi indirim olsa diye koşturuyoruz vere. Ev geçindirmek çok zor valla.
Zeyyno_ Senem48 Aynen canım herşey çok pahalı ama istersen ben internetten sipariş verdim çok uyguna 2adet yazılı zıbın ve 2 adet takımı 50TL ye aldım çok uyguna geldi bence şimdi bi tulum 30TL o sayfayı önerebilirim Aldıklarımda güzel geldi bakabilirsin🤗 [url=https://hizliresim.com/atmWzk][img]https://i.
Ayten179 Senem48 Instagram’da bebeala sayfası var çok güzel kumaşları falan ben daha dün gittim alış veriş yaptım 380tl verdim toplam kıyafetlerine ve tamamladım hepsini kadın yardımcı da oluyor bi bak derim 😊