İyi akşamlar kızlar
Ya bu alışveriş işlerini siz nasıl yaptınız neden herşey bu kadar pahalı 😕 bisey alırken 10 defa düşünüyoruz yaa .Zaten asgari ücret ile geçiniyorum evde kira olunca herşey daha bir zor , ailelerimiz de destek olamıyor ve bunun üstüne küçük şeylere bile birsürü para diyorlar 😏😏yatağı falan ikinci el bulabiliriz ama bi çocuk kıyafeti bu kadar pahalı olamamalı yaa özellikle çocuk eşyaları normal insan eşyasından daha pahalı valla Allah hepimizin yardımcısı olsun. Dün Bime gittim indirime herkes biraz ucuz bisey bulabilir miyim diye bekliyor 😑 çok zor çok