Duygu99 kesinlikle tavsiye ediyorum dün oğlumu kucağıma aldim dokunmaları hissediyorsun ama ağrı acı hiçbirşey yok ne yaptıklarını anlamıyorsun bile bana dokunmaları hissedeceğimi söylediler kestiklerini hissederim diye düşündüm bi baktim oğlumun sesini duydum o kadar çabuk oldu ki mucize gibi birşey yukarı çıkmayı beklerken yanimda genel anestezi olan bi hasta vardı ve çok sanci çekiyordu spinalde uyuşukluk geçene kadar zaten ağrı kesici felan yaptıkları için çok ağrı hissetmiyorsun