Duygu99 Daha yeni arkadaşımla konustum canım bende sipinal olucam muhtemelen arkadsım hiç birsey hisettimorsun dedi sadece bebegi alırken karnına bastırdıklarını hissettim dedi ama acımadı dedi ama baskı oldugunu hisettigini söyledi bilmiyorum bakalım nasıl olcak sipinal yasamadan göremeyiz ne deseler şimdi bize ona inanırız her kes farklı anlatıyor çünki ben daha önce genel anesteji ile doğum yaptım bu nu sipinal istiyorum acıkcası 13 gün sonra doğumum var nasipse insallah bakalım yaşayıp görücez😉