Tyk53 Ben de 36+5im. Aynen senin durumundayım. Ara ara bi ağrılar oluyor ama sancı mı bilemiyorum. Gecen gun karnimin iki yanından bıçak saplamışlar gibi 4 kere ağrı girdi.bel ağrısı zaten daimi.ama işte o sancı miydi bilemiyorum.bu belirsizlik de korkutuyor insani gerçekten. Gerçi olunca anlamamaniz imkansız diyorlar yorumlarda.Bakalim yaşayıp göreceğiz