Tyk53 biz de bugün tam 36haftayı doldurduk. Önceleri geceleri uyuyamıyordum son birkaç gündür uykularım düzeldi ama kasılmalarım arttı. Geçen gün nst de sancım da çıktı artık magnezyumu günde iki kez içiyorum, fazla ayakta kalmamaya dikkat ediyorum. Toplamda 10 kg aldım bebeğim de 3 kg oldu, çok kilo almadım ama topuklarım çok ağrıyor üstüne basamıyorum. İlk hamileliğimde son günlerde belim çok ağrımıştı hep masaj yaptırıyordum annemlere acaba bu sefer topuk ağrılarım mı doğumun habercisi diye merak ediyorum 🤷🏼♀️