Kızlaaar, 28 haftalık hamileyim malum havalar yanıyoooor 💁🏼 Buzlukta kalıp kalıp dondurup dondurup yiyorum buzu. Kütür kütür hemde 😂 Ay durduramıyorum kendimi. Bazı postlar okudum zararlı normal doğuma engel olur falan diye ne kadar doğrudur acaba 🤷♀️ Kızım da çok dondurma yedim bi sıkıntı yaşamamıştım normal Doğum yapmıştım, ama bildiğiniz buz yiyorum 😀 Bilgisi olan var mı? Bu arada bu postu yazarken bile kütürdetiyorum bi yandan 😂