merve0128 deniztekin 12. Haftada belli oluyor ama kesin olarak 16. Haftada gittiğinde kesinleştiriyor doktor
[silindi] Minikmucizemm19 Benim bilemedi canım doktorum bacak arası boş ama kızda diyemem erkekte diyemem dedi 11+2 günlüğüm
irva Emineesen Kuzum benim doktorum özelde zaten ben orada öğrendim.Devlette nasıl gelişiyor işler bilmiyorum.Aslında doktora bağlı biraz da çocuğa.Yani görürse doktor söyler heralde.
Aysenurozkann Emineesen devlet hast 16. Haftaya kAdar söylemiyor bende oğlumu 13+5 de özelde öğrendim
Fuliaa90 deniztekin 12 ve 16 da erkekti detaylıda kız oldugunu ogrendım bugunde kendı doktorum kız dedi oyuzden detaylı ultrasonu belkleyin derim ☺️
Gamzeninevi Fuliaa90 bende 16 haftadayım iki farklı doktora gittim erkek dediler ayrıntılı da mı daha net belli oluyor
Betuell N6gksl benimde sizin gibi 12 haftalıkta doktor “ Kız gibi “ dedi sadece bende 1 ay sonra gidince değişirmi acabaaa
Minikmucizemm19 [silindi] Evet genelde o haftalarda tahminde bulunuyorlar birazda doktorun tecrubesine ve ultrason cihazının kalitesine bağlı sanırım
Fuliaa90 Gamzeninevi evet ben ayrımtılıda kız oldugunu ogrendım kı 16. Haftada doktorum bu pipisi cok belli demıstı 😂bugunde kendısıne gittim oda onayladı kız oldugunu
Gamzeninevi Fuliaa90 bende beklıyorum ayrıntılıyı hayırlısı olsun ama iki oğlum var gönülmkız istiyor çocuklarda kız istiyor sağlıklı hayırlı evlat olsunlar inş