BeyzaNurr Merhaba lar hanımlar 6+4 haftalık hamileyim migdem de yanma oluyo ara ara bende sade maden suyu içiyorum hamilelige olumsuz etkisi varmı aceba
Tubad BeyzaNurr bende burda durayım 🤗 meyvesuyu, fanta, kolayı terkedeli bende hergün 1 adet maden suyu içiyorum 🧐
Nefesliva BeyzaNurr bende hergün içiyorum nerdeyse doktor da içebilirsin dedi ama sen gene gidince sor
PasaninAnnesi BeyzaNurr sade maden suyu zararlı değil tam tersi günde 1 tane icmek bebeğin kemik gelisimi icin faydalı
Ladess Maden suyunun hiç bir zararı yok aksine kalsiyum magnezyum mineral desteği kızlar ,ama sadece sade olanı,dr bana günde 1 tane iç demişti
Nero Abartmadığın sürece günde en fazla 2 tane cok faydalı, içerisinde kalsiyum magnezyum var. İleride kalsiyum magnezyum eksikliğinin zararını çok yaşıyorsun o yüzden erkenden başlaman iyi olmuş bence 😊
[silindi] BeyzaNurr günde 1 tane için diyor doktorlar içerisinde ki minerallerden dolayı. Kramplara çok iyi geliyormuş içerisinde ki magnezyumdan ötürü
Mavi1 BeyzaNurr ben günde bir tane tüketmeye çalışıyorum sadece maden suyu, beypazarının yani meyveli soda değil 🙂
Mavi1 BeyzaNurr rica ederim sende tüket günde bir tane için iyice rahat etsin diyorsan googla yaz maden suyu gebelikte faydaları diye, bi çok makale görürsün canım 😊
melekkarakann Asitli olduğu için bebeğe zarar vermez mi bende 10 haftalık hamileyim midem aşırı derecede yaniyor