Anneolmayahasret TunarinAnnesi cok ama cok silik gorunuyo canm sanki en iyisi direk kan ver insallah guzel.sonuc alirsin
TunarinAnnesi Anneolmayahasret canm bizde erken gebelik 50tl onun yerine kan vericem Pazartesi İnşAllah 🙏
Happybsrn TunarinAnnesi çok silik var evt ama tlf pek iyi göstermiyor sen çıplak gözle daha rahat görürsün hayırlısı olsun sağlıkla gelsin 😀
Zdgnsym93 TunarinAnnesi ben de gördüm çok silik bir çizgi. Inşallah gönlüne göre olur Allahım hayırlısını versin inşallah 😍
TunarinAnnesi Kizimveoglumm Aydinliq icinde olasan gozelim InsAllah 1 ci gun qan verecem deqiq bilek 🙏🥰