Ebaki canim bu gun ilk idrarla baska bi test yaptim ama onda cikmadi acaba testin hassasligiyla mi Alakali cuni adetime 5 gun var ve zaten ilk yaptigim da çooook silik kiçmisti ama ilk 4 5 dakikada cikmişti ne bileyim bekliyorum nolur dua edin bu kez saglikli olsun eger varsa kimyasal olmasin çunku gecen ay kimyasal yaşadım o zamanda ilk test yaptugimda bir testde cikto eczaneden baska bir test aldim yaptim onda cikmadı bildimki hassas degilmis ve erken oldugu icin gostermedi 2 3 gun sonra gostermeye basladi testlerde kan verdim 17.38 cikti ama kimyasal oldu testlerde cizgiler tamamen kayboldu ve adet oldum bu ayda oyle olur diye çok korkuyorum