Ecmelbeyza gecen ay soyle oldu 11 ci gun şuan da ciktigindan 1 tik belirgindi ve git gide koyulasti taki adete 3 gun kala yok olmaya basladi testde çikmadi kanda vermistim zaten 17 cikmisti testde silinmeye baslayinca anladim kimyasal oldugunu oyle kanama geldi yine aynisi olur diye eşme hic bir sey caktirmadim oda zaten bilmez adet gunum ne zaman yada sormaz ben uzuomeyeyim diye o yuzden bekliycem adet olmazsam test yapicam 1 tanede cikarsa eger esime soylicem