Zennur Ayseyucel33 sürekli 50 lerde sancım çıkıyordu ve ara ara 80/100 buluyordu ben bunları hissetmiyordum 🤷🏻♀️ Hafif bi kasılma oluyordu karnımda sadece
busraburcak snem342 4 cm açılma sıfır kendi sancımla 38+1’de suniyle 2 buçuk saatte doğurdum ve suni sancı serumundan henüz 2 parmak bile gitmemişti bende suni sancıya takılmayın ben duşa girip alttan kendime sıcak su tutup belirli hareketler yaptım ve açılmam çok hızlı ilerledi
ArasveAnnesii snem342 2 hafta önce doğum yaptım. Hastaneye gittiğimde 8 cm açılmam vardı, sancım da vardı ama yine de suni sancı verdiler. Normal sancı dan biraz daha şiddetli geçiyor ve aralıkları daha sık 🤦♀️
Mili 1 hafta önce Doğum yaptım hiç sancı nişan su belirtisi yoktu 1 cm açılma vardı sadece 12 de verdiler gece 2 de Doğum yaptım. Adet ağrısı gibi ara ara geçiyor dinleniyosun o arada korkacak bir şey yok canım normal doğumu denemye değer
ArasveAnnesii snem342 Evet ama benim normal sancım sabah 6 buçukta başladı ben akşam 4 e kadar bekledim o yüzden