Ben yaptım. Zor değildi adet sancisindan daha şiddetli tabi ama dinlenme süresi oluyor sancilar en fazla 10 saniye sürüyor sonra geçiyor ve dinlenebiliyorsunuz. Açılması için bir iğne yaptılar yarim saatte 5 cmden 9 cme ulaştım kolay doğum oldu benim çok şükür