Hamileliğimin ilk gününden beri aynı dertten muzdaribim . Çok sinir bozucu bişey . Benim de bi ara azalıyor, bi ara çoğalıyor. Bi ara ıslak sulu bi akıntım oluyo, bazen de yoğun, kremsi beyaz/sarımsı bi akıntı oluyo. Koku olmuyor ama kaşıntı bazen nüksediyor . Doktora söylediğimde doğuma kadar akıntı olabilir normal bu durum, kaşıntın ileri derece olursa ona göre tedaviye başlarız dedi. Yani gebelikte akıntı normalmiş canım. Kadın olmak zor 😄