hulya4627 Hamis-2131 aynen arada klimayı açıp rahatlıyorum günde 4 5 defa suyun altına giriyorum yoksa durulacak gibi değil hamilelikte sıcaklıküç çekilmiyor rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Baharbal Hamis-2131 geçe bırakma ben 37 haftalığım iyi ki herşeyim hazırdı 1 gece yattım belki doğum olabilirdi
Berfin_kycn Hamis-2131 bende öyle ya çok zor geçiyor🤦♀️🤦♀️hele bu aya girdk daha da zor havalar sıcak kasılmalar var bunaltıcı
Berfin_kycn Wonderanne nasıl yani bebek mi döneli 4 hafta oldu ve 38. haftada gelir demiş dedin🤣🤣kafam karıştı🙈🙈😅
Wonderanne Berfin_kycn yok bana 38de gelir demedi 32+5te mi ne gittim donmemisti 33+4 gibi gittim dönmüştü 36+4te gittim başı aşağıda yine ama tetikte ol gelebilir falan demiyor doğum ne zaman olur diyoruz temmuz 26 diyor beklenrm tarih o bizim
drn5410 Hamis-2131 banada o eğlenceli geliyor gekinelde yürüyüş sonunda kendimi dondurma vs ile ödüllendiriyorum 🤣
Durab01 Bizde 37+1 olduk herseyimiz hazır 😊gece sağ bacak krampları oluyor o beni mahvediyor inşallah 40 haftayı beklemeden oğlumu kucağıma alırım 🤲 birde gurbette olmak çok zor yanında kimsen yok esinden başka
Eyavuz Sinemin benim sol göğsümde vardı 2 hafta sürdü sonra kendiliğinden geçti doktora gittiğimde sordum ayağını yada elini oraya sokmuştur baskı olusmustur ondandır dedi
Eymen-s Sinemin aynen benimde iki gündür sağ göğüs altım fena ama ağrı gibide değil değişik bişeyler oluyor 😂
AnneCeren 37+2 kasılma dedikleri şeyine ne olduğunu hala yaşamadım desem 😬 nasıl olacak bilmiyorum hiç belirti yok gibi . Adet ağrısı gibi birşeyler olur diyorlar dı ama oda henüz hiç olmadı 😏 bilemiyorum