1989-- melegegebe bende efeksiyon gecmek bilmedi gunde 3 litreden fazla su iciyorum hamileligimden beri kac kere antibiyotik kullandim :(
melegegebe 1989-- bence en kısa sürede idrar kültürü yaptir yaptirmadiysan . O enfeksiyina sebep olan bakteriyi buluyormus ona göre ilac yazinca geciriyormus . Ben de yaptircam pazartesi günü
1989-- melegegebe bilmiyorum ki vajinal kültür falan da verdim çıkmadı kasiklarimda cok agri yapiyor hamileligimin basindan beri
Degisken melegegebe bazı sağlık ocakları yapıyor olabilir. Şeker yüklemesini de mesela bizimki yapıyor bazılarınınkini okudum yapmıyormuş. Sormakta fayda var sağlık ocağına
balbebisim melegegebe yeni değil eski bir bina hatta ben de idrar kültürü bakılmıyor diye biliyordum ablam öyle demişti sağlık ocağına gittim test için istenen listeyi söyledim hepsine baktılar
balbebisim melegegebe https://imgyukle.com/i/C9OxPQ Aile hekim birimi yazıyor idrar tetkiki ve idrar kültürü farkını biliyorum
melegegebe 1989-- idrar kulturu temiz ama tahlilde enfeksiyon var 🙄 Allah Allah niye kültürde cikmiyormus doktor bir sey demedi mi
Svdkbs melegegebe ben her testi saglik ocaginda yaptırdım ama idrar kültürünü yapmıyorlar hatta baaka sağlık ocagnda esimin arkadaşı doktor oda saglik ocaklari genelde idrar tahlilini yapar ama idrar kültürünü yapmaz dedi. ben devlet hastanesinde yaptırdım 3 gun sonra sonucunu aldım
1989-- melegegebe yok demedi vajinadan akinti aldi lab yolladi temiz cikti dedi hatta bende baktim onlinedan rapora vajinanin kendi akintisi gibi birsey yaziyordu saglikli olduguna dair doktorum bilgili bi doktor oyle olmasa guvenmemde
melegegebe 1989-- peki idrar tahlilini nerde yaptirdiniz . Saglik ocaginda genelde hatali cikabiliyor ordaysa eger . Aslinda trmiz cikmasi iyi bir sey oyleyse sorun yoktur bence . Peki ilac verdi mi yine de
1989-- melegegebe idrari hem saglik ocaginda hemde ankara acibademde verdim ikisindede çıktı doktorum tek kullanimlik antibiyotik yazmisti bir ay sonra yine tahlil yapti saglik ocagi yine çıktı 🤷
melegegebe 1989-- bak belki gecti . Saglik ocağı genelde hatali veriyormus neler okudum birinde aşırı enfeksiyon varmış hastaneye yatircaklarmis tekrar test yapmislar hicbir sey yok . Saglik ocagina pek guvenmiyorum tekrar guvenli yerde yaptirin belki de gecti
1989-- melegegebe olabilir beni ariyor sağlık ocagi yeniden yapalim diye bende gelemem dedim onlarla mi ugrasacagim 🙄
TugceDmrc melegegebe aynen ben 11 gibi verdim hatta öğlen çıkar dediler benim işim vardı ertesi gün gelip sonuç gösterdim tekrar
1989-- melegegebe hamileligim boyunca devlete hic gitmedim hangi doktor iyidir hic bilmiyorum ki 🤷 ozeldede yaptiririm sorun degilde artik yoruldum enfeksiyonla mucadele etmekten🙄