melegegebe ben her testi saglik ocaginda yaptırdım ama idrar kültürünü yapmıyorlar hatta baaka sağlık ocagnda esimin arkadaşı doktor oda saglik ocaklari genelde idrar tahlilini yapar ama idrar kültürünü yapmaz dedi. ben devlet hastanesinde yaptırdım 3 gun sonra sonucunu aldım