Sueda29 Mama konusunda acaba Hip combiotıc mi kullansan gaz durumu bayağı azalıyor ama doktora danışmakta fayda var. Biz akşamları banyo yaptırıyoruz. Masajve baktık hala durmuyor. Çarşafla sallıyoruz sakinleşiyor.arabayla gezdiriyoruz. Bazen karnına yastık koyuyorum yüz aşağı yatırıyorum yanında duruyorum ama bende ayrılmıyorum gözüm hep onda oluyor. Bunlae rahatlatıyor. Bizi en başta yakan Avent naturel cam dı. Doktor çöpe attı gittiğimde. Dr. Browns alacaksın dedi. Aldım. Rahat ettim çok. Beyaz gürültü açıyorum bazen yanına koyuyorum. Ana kucağı da kolikse 3 aylıkken alışamayabilir. Zorlanırsın. Ama denemekte fayda var dersen tavsiye ederim. Titreşimide iyi özellikleri de. Joıe nin Sansa da var ona da bakalbilrisn canım. O da iyi