Kızlar 3 aylık oğlum var anakucagı alsam mı almasam mı bitürlü karar veremiorm.. mesela bebeğimi doyurduktan sonra beşiğine yatırıorm yada oyun halısına yatırıorm hep yatar vaziyette bebeğim anakucağı alırsamda kendiliğinden sallanan alıcam beşik sallamaktan bi hal oldum sizce alayım mı alırsam ne kadar süre kullanırm bazı aldğm şeyler bana gereksiz geldide anakucağıda mı gereksiz bişey sizce