Sevgili anne adayları, hem profesyonel olarak hemde 11 haftalık bir hamile olarak şunu söylemek isterim ki; aldığınız kilolar emzirme sürecinde elbette gidecek. Fakat gebelikte aldığınız kilolar eğer idealden fazla ise ki biz 8-12kg gibi öneriyoruz size gebelik şekeri, yüksek tansiyon, ödem olarak geri dönecektir. Tüm bunlar bebeğinizi doğum kilosundan doğum yaşına kadar(erken doğum gibi) bir çok yönden etkiliyor. Bu nedenle hamurlu gıdalardan uzak durun, meyve porsiyonlarınıza dikkat edin, az az sık sık beslenme modeli tam olarak gebeler için uygun bir model, tatlı ihtiyacınızı sütlü tatlılardan yada hurma incir gibi doğal şekerlerden giderin. Günlük su tüketiminizi arttırın. Ve lütfen en azından yürüyüş yapmaya özen gösterin. Hepinize sağlıklı doğumlar dilerim 🌸